May 25, 2017

chapter 1


PREKUEL
CHAPTER 1

" aku simpan kau dalam kotak ni.kau duduk diam² ya.sampai masa nanti kau rasa dah tak ada ancaman, kau dah sihat nanti kau keluar balik.-aku cari kau balik"

" kenapa kau letak aku dalam ni? kenapa kau simpan aku?"

"sebab aku takut.aku takut kau tak kuat .
aku takut sebab aku,kau hilang.Aku nak kau deserve apa yang patut untuk kau.macam orang lain jaga milik mereka.aku harap kita boleh kerjasama lagi,macam dulu"

"ouh.macam tu.okay,jumpa lagi bos .nanti kita jumpa lagi.aku harap kita ada cukup masa untuk baiki diri kita kan? "

- aku tutup kotak tu.aku tampal dengan salotape.aku letakkan kat bilik gelap.nanti suatu masa aku harap aku buka semula kotak tu.Dengan penuh senyuman.

Kaki aku langkah dengan perlahan.Jauh lagi untuk berjalan dengan darah menitik di lantai.Harap tak cukup lama.Harap masih ada lagi di depan,untuk aku buka semula, kotak yang disimpan.


No comments: