Jul 27, 2011

entri ikut mood 2 : gelak itu seni




:: perkara yang boleh buat aku sakit hati dan senyum dalam satu masa ialah gelak.Maksud aku gelak yang terbahak-bahak sampai tercekik dan berpeluang untuk mampus.Gelak pada member biasanya ada dua,satu-gelak yang boleh buat member rasa tersenyum sebab lawak dan satu lagi gelak yang kau genggam penumbuk dan cari peluang nak tibai balik member tu sampai kau puas hati.Dulu aku tak banyak gelakkan orang.Aku rasa kejam sangat kalau gelak pada member tu terutama masa member tu kena kutuk.Memang biasanya orang yang kena kutuk dan gelak secara beregu ni sakit hati gila.Tunggu masa je nak balas dendam.Aku pun dah selalu sangat kena macam tu sampai aku dah lali dengan kutuk+perli+maki secara kasar atau lembut.Kebal sangat takda lah cuma tak sampai had nak ambik parang cantas kepala orang lagi.Kira boleh senyum lagilah.Tapi bila dah selalu sangat jadi macam tu,aku pun tak rasa dah gelak kat orang tu kejam walaupun aku nampak kadang² orang tu menahan marah tak terhingga.Aku rasa puas pulak.Orang gelak aku ,aku gelakkan balik.Lepas tu masing² tarik muka masam kat belakang.Haha.Tapi sebenarnya bergurau pun ada had.Jangan sampai gurau jadi cerita lain dah la.

#aku tak ada mood pun nak tulis apa².Ni semua merapu je.Jangan percaya sangat.

No comments: