Jul 2, 2011

contest lelaki cun dan perempuan kacak.





Aku tengok ramai trend blogger sekarang buat contest.So aku dengan bebesar hati walaupun hati aku tak lah sebesar mana,nak jugak buat contest.Sesiapa yang rasa dia gedik atau suka sangat tunjuk muka boleh masuk tak kira laki ,perempuan ,2 alam mahupun 4 alam pun boleh join.Gay dengan lesbian pun boleh.Syarat² seperti di bawah :

1.Ambil gambar dengan muka sekiut boleh.Yang lelaki mesti tanggal baju dan buat gaya ala² kau tu kumpulan korea wannabe.Yang perempuan pulak solek mesti tebal 40 inci.Buat muka ala² landak tengah mengawan.

2.Tempat yang korang ambil gambar mestilah menarik,contohnya : dalam jamban yang belum diflush,
dalam longkang ,belakang kedai mamak,tempat membuang sampah dan tanah perkuburan.

3.Kalau boleh aku tak nak yang bertudung join.Atau yang tutup aurat.Mestilah mendedahkan aurat sampai tahap lelaki berdarah hidung atau muntah.

4.Boleh bergambar seramai yang boleh.Nak ajak satu batalion pun boleh.

5.Kalau nak hantar video pun boleh.Tapi pastikan video kauorang menunjukkan akhlak yang paling teruk.Tak kisah lah kau mencarut ke apa.Nanti aku upload kat dailymotion untuk orang luar tengok.Aku terima video mencarut bahasa inggeris je.Jawa aku reject.

Hadiah² yang menanti ::

1.Ceramah percuma serta kuliah dan kursus daripada ustaz² bertauliah selama 3hari 2malam.

2.Jemputan ke kursus kesedaran akhlak remaja.

3.Solat taubat berjemaah di masjid-masjid besar selama seminggu.

4.Sesi bergusti secara paksa dengan brother² badan taff yang diimport daripada luar negara.

---Jika ada sesiapa berminat boleh hubungi Pak Mat yang sedang berada di Thailand.Hadiah boleh pilih salah satu di atas.

No comments: