Jul 23, 2011

aku cepat tertarik pada orang yang pakai spek.


Entah kenapa aku selalu tertarik pada orang yang pakai cermin mata.Tapi pada perempuan je lah ,lelaki aku tak rasa tertarik.Nak pukul adalah pasal aku bukannya gay.Aku normal.Aku rasa ada daya tarikan ibarat tukang tarik kereta menarik kereta pelanggan yang tak bayar berbulan-bulan.Aku nampak macam cermin mata ni salah satu aset yang boleh buat seseorang lihat kau dua kali.Bukan aku kata tak pakai cermin mata ni takda daya tarikan tapi bagi aku personally,aku akan pandang sampai dua tiga kali.Mungkin aku tak nampak wajah sebenar orang yang pakai cermin mata ni sebab aku pun bercermin mata.Tapi kebanyakkan perempuan yang pakai cermin mata ni aku rasa dia lawa.Macam ada seni kalau pakai cermin mata ni.Macam salah satu perhiasan tambahan kalau ada cermin mata.Entah lah,aku rasa je kot.Sebab sepanjang aku mengusha setiap awek yang ada (nampak tak bukti yang aku bukan gay?) ,Aku akan terpandang awek yang pakai cermin mata dulu.Aku cuma nak beritahu yang aku ni pakai spek,takda ke yang nak kata aku hensem ibarat pelakon korea? Haha...

*Nampak sangat yang aku memang takda idea nak tulis.

4 comments:

Encik JI said...

kita serupa. haha

tp serious, pmpuan yang nmpk cntik pkai spek, bila bukak je spek, oh alamak.

KiD said...

tahniah,kau tak gay.
lawa bila pakai spek je dak?

someone said...

sy pn suka org yg pakai spec.
lelaki la..bkn pmpuan.
sy straight. sy okey

KiD said...

someone - saya pun pakai spek.hehe