Aug 7, 2010

sehari.


//hari ni serius aku rasa bosan sangat.Sehari atau dalam kat lain,24 jam aku duduk terperap kat rumah.Member2 serumah dan sekerja aku dah awal2 balik ke rumah asal masing2.Aku hanya duduk kat rumah sewa menghadap laptop 24 jam.Ada gak terfikir macam nak makan laptop tu,tapi kalau aku makan karang,ada kemungkinan aku menangis pasal dah tak ada apa nak dihadap.Semalam memang penat tapi hari ni rileks sangat.Tak stabil.

No comments: