Jan 30, 2010

sebab.

18.23 pm--30/1/2010.

"Buat apa tulis blog kalau tak ada post menarik?"

01. Kadang-kadang,ayat tu bermain kat kepala otak aku yang bengap ni.Sebab,tiap kali aku buka blog,aku banyak baca blog-blog kawan sekolej atau kawan-kawan aku yang aku dapat faham cerita yang diorang sampaikan.Kebayakkannya memang best,ada "cerita" hidup diorang yang nak disampaikan,walaupun simple.Tapi aku kadang-kadang rasa jealous baca cerita kehidupan manusia ni,bukan apa,kebanyakkannya "happening" dan bukan macam aku,aku jarang ada mood seronok pasal aku tak ada kehidupan macam tu.Tapi,takpe la...aku just enjoy lihat penulisan korang dan aku boleh faham.So...keep typing and search for idea minna!

02. "Facebook".Haritu aku pernah bercerita kat member2 aku pasal benda nih.Dan..., diorang tak percaya dengan apa yang aku cakap.Kemudian...,aku cuba daftar akaun dan cuba sendiri kemudahan sosial ni.Ternyata pendapat aku dah berubah lepas tu.Daripada aku tak suka fb nih sampai aku dah boleh gunakan setiap hari(tapi aku tetap lagi tak suka).Salah satu kemudahan yang buat aku tertarik dengan benda ni pasal -senang nak cari kawan.Yup,sume dah berubah arah ke facebook.Tapi aku gunakan ni bukan kerana aku sokong Mark Zukerberg tu,Tapi kerana senang nak berhubung.Tahniah Mark,kau dah berjaya memesongkan ramai orang.-Tapi hati aku tetap berkata "tidak".faham?

dan satu lagi~TERIMA KASIH kalau korang membaca atau terbaca entry ni.aku hargainya.

No comments: